Bac Ha, molt més que un mercat

28 04 2013
Bac Ha

Bac Ha

Fa una setmana que estic a Bac Ha, els turistes coneixen aquest lloc pel mercat que es fa cada diumenge, especialment perquè baixen a vendre i especialment a comprar, la gent dels poblets que hi ha pel voltant, aquesta gent sol vestir la roba tradicional de la seva ètnia, de manera que el mercat no es tan interessant pels seus productes, sinó més aviat pels seus colors, en especial els dels vestits de les dones, que son de molts colors.

Quan vaig decidir venir aquí, ho vaig fent fugint de les zones més turístiques, ja que a prop d’aquí també hi ha Sapa, que es veu que te unes vistes espectaculars de caps d’arròs escalonats i paisatges impressionants, però que com tota zona que esdevé turística, es més car i es més difícil estar sol quan vols prendre alguna foto. De fet crec que vaig encertar i dic crec, perquè no conec Sapa, ja que aquí estic la mar de bé, dedico els dies a fer excursions, a conèixer gent que de bones a primeres et treuen una botelleta de plàstic i t’inviten al licor d’arròs que conté (ells n’hi diuen vi d’arròs, però ja us dic jo que això te la categoria de licor) o a relaxar-me (especialment després d’haver pres el vi d’arròs).

Els paisatges d’aquesta zona son espectaculars, també és cultiva a diferents nivells, però no només arros, de fet el que més abunda es el blat de moro. Lo bo d’aquí es que per veure aquestos paisatges no es necessari contractar cap tur organitzat, son a prop i només cal prendre un dels camins que surt del poble per trobar-te al cap d’una estona entremig de camps i muntanyes.

Les fotografies


Accions

Information

Deixa un comentari